Pirati di i Caraibi hè una franchise media di film di pirateria prodotta da Jerry Bruckheimer è Walt Disney Pictures. Hè cumpostu di cinque filmi, isciutu trà u 2003 è u 2017.

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.

U primu filmu piglia u tema di l'attrazione assai populari di i Pirati di i Caraibi apertu in u 1967 à Disneyland, California, è utilizendu u sistema audio-animatronicu. A franchise segue l'aventure di u capitanu pirate Jack Sparrow, interpretatu da Johnny Depp.

Filmati mudificà

A Maledizione di a Perla Nera mudificà

A figliola di u guvernatore Swann, Elizabeth, fidanzata à u cummodore James Norrington, s'innamora d'un fabbro, chjamatu William Turner, chì hà salvatu da l'acqua quandu era zitellu è à quale hà sempre ammucciatu ch'ellu era u figliolu di un pirate. Quandu i pirati di Hector Barbossa attaccanu Port Royal per truvà l'ultimu medaglione aztecu mancante di u tesoru maleditu, Elizabeth hè purtata à bordu di a Perla Nera. William Turner va à circallu cù un altru pirata: u Capitanu Jack Sparrow. L'equipaggiu di a Perla Nera hè perseguitatu da a malidizzione di l'oru aztècu, chì trasforma tutte l'ànime cù cori impuri (quelli chì anu da toccu stu tesoru maleditu) in scheletri, immortali è disprezzati. Quessi tandu ùn anu più sensazioni corporee o gustative, per quessa ch'elli cercanu di rinvià a malidizioni. Duranti sta ricerca per truvà l'ultimu medaglione, u Capitanu Barbossa hè prontu à fà tuttu per impedisce à u Capitanu Jack Sparrow di ricuperà a Perla Nera, chì hà persu dopu à un ammutinamentu. A bandiera (Drapeau Pirates des Caraïbes Archiviu 2022-07-06 at the Wayback Machine) hè impurtante in questa film.

Sicretu di u Coffre Maledetto mudificà

Jack hè in debitu à u Capitanu Davy Jones chì hè incaricatu di l'Olandese Volante è deve dà a so ànima. Per evitari, cerca a chjave è u pettu di Davy Jones (chì cuntene u so core) per tumballu. Cume si stavanu à marità, Elizabeth è Will sò stati arrestati da Lord Cutler Beckett per avè aiutatu à scappà Jack. Beckett offre tandu à Will per assicurà a so libertà à a cundizione chì li riporti a bussola di Jack, una bussola chì ùn indica micca u nordu ma piuttostu "ciò chì vulete più in u mondu". Will accetta u cuntrattu. In cambiu di a so famosa bussola, Jack à u turnu offre à Will un accordu per aiutà à truvà a chjave è a sicura di Davy Jones. À a fine di sta stessa filmu Jack Sparrow si trova in a tana di Davy Jones. Will, Elizabeth è Barbossa, allora risuscitati da a strega Tia Dalma, si scontranu per preparà un viaghju à a tana di Davy Jones è salvà Jack.

Finu à a fine di u mondu mudificà

Barbossa, William è Elizabeth viaghjanu à a fine di u mondu per rinvià u Capitanu Sparrow, un prigiuneru in a tana di Davy Jones cù a Perla Nera. Per quessa, anu da ottene a mappa mistica chì porta à Davy Jones Limbo, tenuta da Sao Feng, pirate di Singapore, cù u scopu di purtà Jack Sparrow à a baia di i naufragi induve a corte di a fratellanza si scontra chì vole liberà Calypso. , dea di i mari. In ogni casu, l'Olandese Volante naviga in u serviziu di a Cumpagnia di l'India Orientale, guidata da Cutler Beckett chì vole eradicà i pirati. Hè ancu per cummattiri Beckett è Jones chì a fratellanza si scontra è libera Calypso chì hè stata ligata à Davy Jones in u passatu.

A funtana di a Ghjuventù mudificà

U Capitanu Jack Sparrow parte in cerca di a fabulosa Fontana di a Ghjuventù : hè in strada per a Florida, nantu à i passi di u cunquistador spagnolu Juan Ponce de León. In ogni casu, u so rivalu di a vita, l'impetuosu Capitanu Barbossa, chì divintò un corsariu in nome di u rè Ghjorghju II di Gran Bretagna, hè sempre in cerca di a funtana. Duranti e so avventure, da Londra à Florida, Jack Sparrow scontra u legendariu è formidabile Captain Blackbeard, u terrore di i pirati. L'ultime pussede una nave, a Queen Anne's Revenge, "cumandata" da u sabre di Blackbeard è utilizendu u terribili focu grecu, facendu a nave un veru mutore di guerra. In questa nova avventura versu l'immortalità, Jack Sparrow hè cunfruntatu cù sirene, zombies è parechji pirati. Incontra ancu una donna di u so passatu, Angelica, a figliola di Barbanegra, chì l'accumpagna in a so ricerca di a Fontana.

A vendetta di Salazar mudificà

Per sta quinta avventura, u Capitanu Jack Sparrow hè affruntatu cù i pirati fantasma spaventosi scappati da u Triangulu di u Diavulu (Triangulu di Bermuda), guidati da u Capitanu Salazar è decisu à vindicà Jack, quellu chì li hà purtatu in sta disgrazia. A so unica speranza hè di truvà u Tridente di Puseidonu, un artefattu putente chì dà un cuntrollu assolutu di i mari.

Caratteri mudificà

I caratteri principali sò:

Angelica Teach: anticu amore di Jack Sparrow è figliola di Blackbeard, stu bellu è periculosu pirata hè un espertu in a manipolazione di a spada.

Armando Salazar: Una volta Corsair in u serviziu di Spagna, ellu è u so equipaggiu sò stati ammazzati da Jack Sparrow in u Triangulu di u Diavulu. Ritorna per vendetta cum'è i morti viventi.

Blackbeard: Un pirata d'anima nera, di cori scuri chì u so nome suscita paura in i marinari più bravi.

Carina Smyth: una ghjovana orfana appassiunata di astronomia è avventure piene di sorprese. Carina vole à tutti i costi truvà u so babbu, chì era ancu appassiunatu di l'astronumia. U so babbu hè veramente Hector Barbossa.

Davy Jones: Era un pirata. Si vede, dopu à a so morte, cunfidendu per l'eternità u cumandamentu di a nave fantasma "L'Olandese Volante".

Elizabeth Swann: figlia di u guvernatore di Port-Royal, quandu era assai ghjovana, hà trovu un misteriosu naufragu. In seguitu, sta riunione cambierà a so vita per sempre.

Hector Barbossa: anzianu rivalu è nemicu ghjuratu di u Capitanu Jack Sparrow, deve tandu allià cun ellu contr'à Davy Jones, Blackbeard, i Spagnoli è Salazar.

Henry Turner: Un ghjovanu adulescente chì hè in realtà u figliolu di Will Turner è Elizabeth Swann. Face tuttu per rompe a maledizzione di u babbu è hè bravu, cum'è u babbu.

Jack the Monkey: chjamatu cusì per fà ridere di Jack Sparrow, stu picculu scimmia capucinu hè assai fideli à u so patrone, u Capitanu Barbossa.

Jack Sparrow: Capitanu di a "Perla Negra". Hè cunnisciutu à traversu i Sette Mari per i so scams è l'irreverenza.

Joshamee Gibbs: marin superstiziosu chì assiste lealmente à u so capitanu è amicu Jack Sparrow, malgradu i maltrattamenti ch'ellu li inflige à volte.

Pintel è Ragetti: pirati partigiani di Barbossa chì si trovanu implicati in l'aventure di Jack Sparrow.

Tia Dalma: una donna misteriosa chì pratica a magia Voodoo (hè a forma umana di Calypso, a Dea di l'Oceani).

Will Turner: ghjovanu appassiunatu di l'avventura, chì navigheghja i mari per truvà a so vera identità è salvà u so amori, Elizabeth Swann, dopu à liberà u so babbu da a malidizioni di a nave fantasma "L'Olandese Volante", postu sottu a influenza Maleficent da Davy Jones.