Trasferimentu di dati


A migrazione di dati [1] implica a selezzione, a preparazione, a ricuperazione è a trasfurmazioni di dati da un sistema di almacenamiento di l'informatica à l'altru prima di u so trasferimentu finali. Stu prucessu include ancu a verificazione di l'integrità di e dati migrati è a disattivazione di i sistemi di basa di dati legacy. Hè necessariu per implementà, aghjurnà o integrà un sistema, spessu automatizatu per salvà u sforzu umanu. A migrazione di dati hè impurtante per una quantità di motivi, cum'è rimpiazzà i servitori o i dispositi di almacenamento, a realizazione di mantenimentu o l'aghjurnamenti, a migrazione di l'applicazioni, a consolidazione di siti web, a ricuperazione di disastru è u muvimentu di i centri di dati.

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.

Ciclu standard mudificà

Pianificazione

I dati è l'applicazioni per esse migrati sò scelti in base à l'imprese, i prughjetti, e esigenze tecniche è dipendenze. I bisogni di l'equipaggiu è di u throughput sò analizati. Possibili scenarii di migrazione è ricuperazione seranu sviluppati, è ancu testi currispondenti, script d'automatizazione, carte è prucedure. Per migliurà a qualità di dati è eliminà l'infurmazione redundante o obsoleta, a necessità di purificazione di dati è cunversione per i formati di dati serà ancu valutata. L'architettura di migrazione serà decisa, e licenze di software appropritate ottenute, è u prucessu di gestione di u cambiamentu iniziatu.

Migrazione

I requisiti di hardware è software sò verificati è e prucedure di migrazione sò persunalizate secondu i bisogni. Una certa forma di teste preliminari pò ancu esse realizatu per assicurà chì i requisiti è i paràmetri cunfigurati funzionanu bè. Sè tuttu hè bè, a migrazione principia, cumpresi l'atti iniziali di l'estrazzioni di dati, quandu i dati sò leghjiti da u vechju sistema, è a carica di dati, quandu i dati sò scritti à u novu sistema. Passi di verificazione supplementari assicuranu a piena esecuzione di u pianu di migrazione sviluppatu.

Dopu a migrazione

Dopu a mossa di dati, i risultati sò sottumessi à rivisione di dati per stabilisce se i dati sò stati tradutti accuratamente è sustene cumplettamente i prucessi in u novu sistema. L'auditu pò esse bisognu di eseguisce i dui sistemi in parallelu per identificà spazii di incongruenza è impedisce a perdita di dati erronei. A documentazione supplementu è a rappurtazione di u prughjettu di migrazione hè realizatu, è una volta chì a migrazione hè cunfirmata per esse cumpleta, i sistemi legati ponu esse decommissioned. A chjusura di e riunioni di migrazione finisce ufficialmente u prucessu di migrazione.

I categurie mudificà

I dati sò almacenati in diversi formati media chì sò utilizati da l'applicazioni software chì sustenenu i prucessi di cummerciale. A necessità di trasferimentu di dati è scambiu nasce da diverse esigenze di l'affari chì determinanu u mecanismu di migrazione. Ci sò quattru tippi principali di migrazione:

Migrazione di repository

Una impresa pò sceglie di raziunalisà i media fisichi per prufittà di tecnulugia di almacenamento più efficaci. Questu risultatu in a necessità di spustà i blocchi fisici di dati da una cinta o discu à l'altru, spessu usendu tecniche di virtualizazione. U formatu di dati è u cuntenutu stessu ùn sò micca cambiati durante u prucessu è pò esse generalmente ottenuti cù un impattu minimu o micca in i strati superiori.

Migrazione di basa di dati

I cambiamenti o l'aghjurnamenti di software trà i fornituri di basa di dati ponu esse bisognu di migrazione di dati fisici per via di cambiamenti significativi in ​​u formatu di dati sottostanti. Tuttavia, l'applicazioni muderne pensate per esse indipendenti di a basa di dati necessitanu teste solu per assicurà l'integrità funziunale.

Migrazione di l'applicazioni

U cambiamentu di i fornitori di applicazioni offre una flessibilità più grande perchè ogni applicazione funziona nantu à u so propiu mudellu di dati unicu è interagisce cù altri sistemi. I pacchetti commerciali di vendita sò sviluppati utilizendu metadati per un appellu di u mercatu più largu, è i venditori furniscenu API per assicurà l'integrità di e dati.

Migrazione di u prucessu cummerciale

A migrazione di u prucessu cummerciale hè una iterazione strategicamente impurtante in u ciclu di vita di ogni cumpagnia. Stu prucessu implica a migrazione di prucessi di cummerciale esistenti da un ambiente o sistema à un altru, spessu per ottimisà l'efficienza, aumentà a flessibilità, o scuntrà novi esigenze regulatori. A migrazione pò include l'aspetti tecnichi, cum'è a migrazione di dati è a cunfigurazione di u sistema, è l'aspettu urganisazione, cumprese a rivisione di u prucessu cummerciale è a furmazione di u persunale. Hè impurtante di migrà i prucessi di cummerciale strategicamente, tenendu in contu i risichi potenziali è i beneficii per l'affari.

L'IT generalmente gestisce i primi dui tipi di migrazione senza input di l'affari, mentri l'ultimi dui impactanu direttamente l'utilizatori operativi è sò più cumplessi. Un approcciu adattativu, una sincronizazione coherente, capacità di auditu focalizata in l'affari, è una visibilità chjara di i partiti interessati sò critichi per una migrazione di successu è una riduzione significativa di i tempi di inattività.

I difetti mudificà

A migrazione di dati pò esse micca utile se a tecnulugia utilizata diventa obsoleta. Questu hè costu è tempu è richiede l'acquistu di novi media di almacenamento.

Note mudificà

  1. 'Ss'articulu pruvene in parte da l'articulu currispundente di a wikipedia in inglese.