Strongylognathus testaceus

Strongylognathus testaceus
Strongylognathus testaceus
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Generu Strongylognathus
Nome binuminale
Strongylognathus testaceus
Pierre André Latreille, 1798

Strongylognathus testaceus hè una spezia di furmicula chì face parte di a famiglia di e Formicidae.

Descrizzione mudificà

Strongylognathus testaceus hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di e Formicidae. L'individui di 'ssa spezia si distinguenu da a so apparenza caratteristica. L'uparaghje misuranu di regula trà 3 è 4 millimetri di lunghezza. U so corpu hè di culore brunu o russicciu, incù una testa è un turace più scuri. L'antenne sò cumposte da 12 sigmenti distinti, mentre ch'è e mandibule sò curvate è munite di denti.

Ripartizione mudificà

'Ssa spezia hè largamente sparta in Europa, in particulare in e rigione timperate. Omu a trova ancu in Asia occidentale è in Africa suprana. Strongylognathus testaceus hè à spessu ossirvata in e pratuline, i giardini è e zone buscose. Hè capace à adattà si à sfarenti tipi d'ambienti, ciò chì spiega a so prisenza in numerose rigione.

Biolugia mudificà

Strongylognathus testaceus hè una spezia suciale, chì vive in culonie organizate. Ogni culonia hè cumposta da una maestra, da parechje uparaghje è da masci. L'uparaghje sò rispunsevule di a ricerca di nutrimentu, di a custruzzione è di l'intrattenimentu di u nidu, è ancu di a prutezzione di a culonia. A rigina hè a sola femina fertile di a culonia è hè rispunsevule di a riproduzione.

'Ssa spezia si ciba per u più di sustanze inzuccherate, tale u nettare di i fiori è e secrezione d'insetti. L'uparaghje ponu ancu caccighjà picculi insetti per nutrisce si. Strongylognathus testaceus hè cunnisciuta per a so capacità à stabilisce relazione simbiotiche incù a tampa, chì ne culletta u milastru inzuccheratu.

Strongylognathus testaceus hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia mudificà

Strongylognathus testaceus hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia di furmicula. Hà ancu statu discritta sottu à i sinonimi seguenti : Formica testacea, Myrmica testacea è Myrmica testaceoides. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà 'ssa spezia, ma Strongylognathus testaceus hè avà cunsideratu cum'è u nome validu.

Cunsirvazione mudificà

A cunsirvazione di Strongylognathus testaceus ùn hè micca una preoccupazione magiore, chì 'ssa spezia hè largamente sparta è ùn hè micca cunsiderata cum'è minacciata. Eppuru, cum'è per numerose spezie di furmicule, a distruzzione di u so ambiente naturale pò avè un impattu negativu annantu à a so pupulazione. Hè dunque impurtante di prisirvà l'ecusistemi induve 'ssa spezia campa, cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti mudificà

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Note mudificà

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti mudificà