Stantara di Buccentone

A stantara di Buccentone hè una stantara di Corsica. Hè situata annantu à a cumuna di Pieve. A so discrizzione scentifica hè stata fatta per a prima volta in u 1956. Hè stata truvata in a direzzione di a bocca di Tenda, à un'altezza di 1000 metri. Annantu à 'ssa cumuna di Pieve, ci so dui altre stantare: quella di Murellu è quelle di Murtola. Avale, 'sse trè stantare si trovanu inseme in paese, davantu à a chjesa.

File:Imagina benvinuta.jpg
A stantara di Buccentone

L'aspettu generale di a stantara di Buccentone hè quellu di e stantare di u Nebbiu. Difatti, a stantara di Buccentone s'assumglia à quella di Capu Castincu. U visu hà una forma ovale è impurtanta. Annantu à a stantara, u visu ùn si vedi più tantu, ma si ponu distingue i sopracigli, u nasu è u bavellu.

Referenze mudificà

  • Leandri, Franck è Chabot, Laurent (2003). Monumenti di Corsica - Monuments de Corse Edisud. Aix-en-Provence (in francesu)
  • Leandri, Franck, (2000) Ed. Jean-Paul Gisserot

Ligami mudificà


 
WikiLettera

'Ssu artìculu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.



I stantari di Corsica

Stantara di a Sora - Stantara di Buccentone - Stantara di u Castaldu - Stantara di e Collule - Stantara di l’Inzecca - Stantara di Nuvallela - Stantara di Santa Maria - Stantara di Santa Naria - Stantara di Tavera - Stantara di u Frati - Stantara di u Nativu - Stantara di u Paladinu - Stantara di u Scumunicatu -