Jan Łukasiewicz: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
New page: Jan Łukasiewicz (Leopoli, 21 dicembre 1878 - Dublino (Irlanda), 13 febbraio 1956) hè statu un filosofu è matematicu polaccu. I so principali travagli sò centra...
 
Img (discussione | cuntribuzioni)
Nessun oggetto della modifica
Linia 1:
Jan Łukasiewicz ([[Leopoli]], [[21 dicembredicembri]] [[1878]] - [[Dublino]] (Irlanda), [[13 febbraiofrivaghju]] [[1956]]) hè statu un filosofu è matematicu polaccu.
 
I so principali travagli sò centraticintrati annantu à a [[logica matematica]]. In istu campu introdusseintrodussi importanti novitànuvità in a [[logica pruposizionaliprupusizionali]], in u [[principiu di ùn contraddizionicontradizioni]] è in u [[principiu di u terzu esclusu]]. Egli hè ancu cunnisciutu par l'invinzioni di una notazioninutazioni senza l'usu di parentesi, a [[notazioninutazioni polacca inversa]], utilisatuutilisata in i espressionisprissioni alghjebriche utilisateusati in ambitu informaticuinfurmaticu.
 
U nomenomu si pronuncia [jan wuka'ɕɛvitʃ].
 
== LigamiLiami esterni ==
* [http://www-groups.dcs.st-and.ac.uk/~history/Biographies/Lukasiewicz.html Biografia di Jan Lukasiewicz annantu à u situ di a Turnbull University] (in inglesu)