Lonzu tupinu: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
categoria
Nessun oggetto della modifica
Linia 1:
[[File:Filet mignon braisé.JPG|thumb|U lonzu tupinu di porcu cottu in a frissoghja]]
U lonzu tupinu hè un pezzu di carne prilivatu à l'estremità à più chjuca di u lonzu, o psoas magiore di una carcassa animale.<ref>'Ss'articulu pruvene in parte da l'articulu currispundente di a wikipedia in inglese.</ref> In [[Lingua francese|francese]], pò designà 'ssu pezzu di u lonzu ind'è parechji animali, ma hè soprattuttu imprudatu per designà i pezzi di lonzu di [[porcu]].
 
U lonzu tupinu custighjeghja i duie lati di u filu di u spinu è hè di solitu frastagliatu in dui longhi pezzi di carne à forma di sarpe. U lonzu tupinu hè qualchì volta vindutu intieru. U lonzu tupinu hè di solitu prisintatu cum'è una cuppa tonda pruvenendu da l'estremità a più fine di un pezzu di lonzu. Hè à spessu u pezzu u più tenneru è u più magru. U lonzu tupinu hà à spessu un sapore più dolce ch'è l'altri pezzi di carne è, à 'ssu titulu, hè à spessu garni di una salsa.
Linia 7:
 
==Lessicu==
U nome [[Corsica|corsu]] face referenza à a forma di u lonzu tupinu, quella di un [[topu]]. U nome ''pesciu'' o ''pescia'' hè imprudatu dinù per designà u lonzu tupinu.
 
== Note ==