Francisco de Zurbarán: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Creata dalla traduzione della pagina "Francisco de Zurbarán"
 
mNessun oggetto della modifica
Linia 1:
 
 
Francisco de Zurbarán (Fuente de Cantos, Badajoz, u [[7 di nuvembrenuvembri]] 1598 - [[Madrid]], u [[27 d'aostu]], 1664) hè statu un [[pittore]] è artista cattolicu di l'età d'oru [[Spagna|spagnola]].
 
== Biografia ==
Contemporaneu è amicu di Velázquez, Zurbarán hà eccillatu in a pittura religiosa, induve a so pittura palesa una grande forza visuale è un misticisimu prufondu. Era un artistu riprisentativu di a Contrariforma. Influenzatu in i so primi tempi da Caravaggio, u so stile hà evolutu per approssimà i maestri manieristi italiani. E so riprisentazioni si alluntanu da u realisimu di Velázquez è e so cumpusizioni sò carattarizate da una mudellazione di chiaroscuru cù toni più acidi.
Contemporaneu è amicu di Diego Velázquez]], Zurbarán hà eccillatu in a pittura religiosa, induve a so pittura palesa una grande forza visuale è un [[misticisimu]] prufondu.
 
Contemporaneu è amicu di Velázquez, Zurbarán hà eccillatu in a pittura religiosa, induve a so pittura palesa una grande forza visuale è un misticisimu prufondu. Era un artistu riprisentativu di a [[Contrariforma]]. Influenzatu in i so primi tempi da [[Caravaggio]], u so stile hà evolutu per approssimà i maestri [[Manierismo|manieristi]] italiani. E so riprisentazioni si alluntanu da u realisimu di Velázquez è e so cumpusizioni sò carattarizate da una mudellazione di chiaroscuru cù toni più acidi.
[[File:Francisco_de_Zurbarán_-_Christ_on_the_Cross_-_WGA26051.jpg|miniatura| ''Christ on the Cross'', 1627 (290 x 168 cm), Art Institute, Chicago.]]
 
[[Categoria:Biugrafia]]
[[Categoria:Pittori|Zurbarán]]