Filosofia: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Sarvaturi (discussione | cuntribuzioni)
Nessun oggetto della modifica
Holder (discussione | cuntribuzioni)
m corr using AWB
Linia 14:
A [[Filosofia di u XIX seculu]] hè stata dominata da a filosofia post-kantiana di l'[[idealisimu tedescu]] è da filosofi idealisti cum'è [[Georg Wilhelm Friedrich Hegel]], [[F. H. Bradley]], o da filosofi cum'è [[Karl Marx]]. Altri importanti pensatori d'issa perioda sò stati [[John Stuart Mill]], [[Ralph Waldo Emerson]], [[Søren Kierkegaard]] è [[Friedrich Nietzsche]].
 
In a [[Filosofia di u XX seculu]] i filosofi europei è americani hanu pigliatu diverse strade . A [[Filosofia analitica]], incù [[Bertrand Russell]], [[G. E. Moore]], è [[Ludwig Wittgenstein]], si sviluppa soprattuttu à [[Oxford]] è [[Cambridge]], induve si riuniscenu ancu l'empiristi logichi emigrati da a Germania è da l'Austria (per esempiu [[Rudolf Carnap]]) è altri americani (cum'è [[Willard Van Orman Quine|W. V. O. Quine]], [[Donald Davidson]], è [[Saul Kripke]]), o filosofi di lingua inglese (per esempiu [[A. J. Ayer]]).
 
In [[Europa]] (specialmente in Germania è in Francia), u fenomenologu tedescu d'origine ebraica [[Edmund Husserl]] è u so discepulu [[Martin Heidegger]] aprenu a strada, prestu suvitati da [[Jean-Paul Sartre]] è altri esistenzialisti, à una varietà di discipline filosofiche.