Papiri di Ossirincu: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Nessun oggetto della modifica
Linia 9:
 
Forse e so scuperte ùn fubbenu micca à l'altezza di e spiranze di i dui omini : a maiò parte di i papiri ùn eranu ch'è documenti amministrativi diversi o currispundenza privata. U prima annu, scoprinu i frammenti di una tragedia di [[Sofocle]] persa è di un [[vangelu]] scunnisciutu, ma micca opere in a so integralità. Cuntinuonu e so ricerche, dirighjendu mentre l'inguernu e centinare di Egizziani sopr'à u locu di i scavi è passendu l'istate in Inghilterra à nittà, studià è traduce i manuscritti. Sola a [[Prima Guerra mundiale]] interrumpì, per un tempu, u so travagliu è quandu in u [[1926]], Grenfell morse, Hunt duvite perseguità solu u travagliu insin'à a fine di a so propia vita in u [[1934]]. Dopu à ellu, i scavi cuntinuonu è cuntinueghjanu sempre avà. Quelle anu eppuru cunnisciutu più dopu dui arrichitere magiore à u mumentu di a [[Siconda Guerra mundiale]] è di a [[crisa di Suez]] in u [[1956]].
 
== Opere scuperte ==
* L' ''[[Elleniche d'Ossirincu]]'', un'opera storica d'autore incertu, qualchì volta attribuita à [[Efore di Cumes]]
* Passaghji di cummedie è cummedie cumplette di [[Menandru]]. 'Ssi testi anu fattu assai per l'interessu chì omu porta oghje à l'autore, cunnisciutu insin'à quà da povari frammenti.
* Diversi anziani testi [[cristiani]] [[Cannone (Bibbia)|canonichi]] o micca canonichi in particulare frammenti di u [[Vangelu sient'è Tumasgiu]] chì u so testu cumplettu hè statu truvatu à [[Nag Hammadi]]
 
== Note ==