Edmondu Simeoni: differenze trà e virsioni

Contenuto cancellato Contenuto aggiunto
Nessun oggetto della modifica
Sarvaturi (discussione | cuntribuzioni)
Nessun oggetto della modifica
Linia 13:
Hà puru cunduttu, accantu à [[Aleria]], u 21 d'agostu di u 1975, a prima azzione viulente è spettacularia di a mossa autonomista.
À u capu di 12 omi armati di fucili di caccia, hà "occupatu" una carciula vinicula appartenendu à un impurtante capu d'impresa d'origina pedinera, per pruteste contr'à una scruccuneria chì minacciava d'arruvinà centinaie di picculi viticultori (cundannazione, u 19 di nuvembre di u 1975, di Depeille, Siegel, Junqua, Cuaz frères, è di u gruppu COVIREP per infrazzione nant'à e legge di a sucetà, è fallitta).
L'assaltu, datu dui ghjorni dopu da a ghjendarmeria (1.200 omi, ufficialmente), rinfurzata da veiculi militari legeri, seguitendu l'ordine di u ministru di l'Internu,[[Michel Poniatowski]], appruvatu da u Primu ministru [[Jacques ChiarcChirac]], hà fattu dui morti fra e forze di l'ordine, è un feritu in a carciula.
 
Fù a prima azzione viulente è spettacularia di a mossa autonomista.
Linia 26:
 
 
•1953 : Studii di medicina in [[MarsigliaMarseglia]] (gastroenterolugia)
 
•1960 : Creazione di l'Associu di i Studienti Corsi à Marseglia per pruteste contr'à u scandalu di l'esperimentazione nucleare in Corsica in l'Argentella ([[Calvi]]).