Apri il menu principale

Modifiche

1 131 byte aggiunti ,  10 anni fa
nessun oggetto della modifica
== Storia ==
U paesi hè statu cumminciatu versu l'annu Middi a u locu dettu "u Pulacciu", ma prima éra postu ind'un locu dettu "u Marchesu".U primu paesi hè statu distruttu durenti i guerri feudali, tra i signori Piracci (di u paesi di I Peri) e i Signori di u Marchesu, parvia di rivalita e di pussessi di tarreni, e dino parchi sti famiglii pritindiani tutt'a dui a a signuria di u Celavu e a u titulu di contu. Dopu a battaglii firoci quiddi di u Marchesu so stati quasgi sterpi, ma a figliola di u vecchju signori, chjamata Bianca di u Marchesu, fu salvata da u conti Arrighu u Bel Misseri e ebbi di u so salvatori un figliolu bastardu, chi fu chjamatu Paulu, e sopranummata da i Piracci "Pulacciu". Fu eddu stessu chi dilascio u paesi arruinatu di u Marchesu e chi feci una torra a u locu chi si chjama avà "u Pulacciu". Fu cui a prima casa di Carbuccia.
 
Dopu anni e anni, i Pulacci si furticherini annant'a Rocca di Capu Retu, un casteddu preistoricu chi predumineghja a vaddi di Carbuccia. E camperini cui parecchj tempi ...ma l'annati passendu, so rifalati in paesi e ci si so sempri l'eredi anc'avà ind'i vecchj casi di u paesi...
== Citazioni ==
Eccu parechji pruverbii chì cuncernani u paesi di Carbuccia (pigliendu in contu ch'eddu hè di tradizioni chì i pruverbii annantu i paesi o i cità, ùn sò micca uggettivi in generali ma piuttostu schirzanti):
Utente anonimo