Sesamoides purpurascens

Sesamoides purpurascens
Sesamoides purpurascens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Brassicales
Famiglia Resedaceae
Generu Sesamoides
Nome binuminale
Sesamoides purpurascens
Ginés Alejandro López González, 1986

Sesamoides purpurascens hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Resedaceae.

Descrizzione mudificà

Sesamoides purpurascens hè una spezia di pianta appartinendu à a famiglia di e Resedaceae. Si caratterizeghja da fiori di culore purpureu vivu, da induve u so nome specificu purpurascens. 'Ssa pianta erbacea pussede piccioli ritti è foglie verde lungarine. I so fiori sò ragruppati in gaspe è sò dutati di petali stretti è pinzuti. Sesamoides purpurascens hè una pianta di taglia media, aghjunghjendu di regula un'altezza da 50 à 70 centimi.

Ripartizione mudificà

Sesamoides purpurascens hè originaria di e rigione trupicale d'America suttana, in particulare Brasile, di a Culumbia è Venezuela. Omu pò ancu truvà 'ssa spezia in certe rigione d'America cintrale, tale u Costa Rica è u Panama. Priferisce l'ambienti umiti, tali e fureste trupicale è e zone padulose.

Sesamoides purpurascens hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia mudificà

Sesamoides purpurascens hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. Fiurisce mentre a staghjone di e piosse, pruducendu magnifichi fiori purpurei chì attiranu l'insetti inamacatori, tali e farfalle è l'ape. I granelli di 'ssa pianta sò spergugliati da u ventu è ponu germinà in cundizione favurevule, dendu nascita à nuvelle piante.

Tassonumia mudificà

Sesamoides purpurascens hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à u sinonimu Sesamoides violaceus.

Cunsirvazione mudificà

Sesamoides purpurascens hè cunsiderata cum'è una spezia vulnerabile per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. A disfuristazione è a cunvirsione di e terre per l'agricultura sò e principale minacce pesanu annantu à 'ssa pianta. E misure di cunsirvazione sò necessarie per pruteghje 'ssa spezia è prisirvà a so biodiversità. I sforzi di rimbuscamentu è di sensibilisazione sò essenziali per assicurà a sopravvivenza di Sesamoides purpurascens è d'altre spezie vegetale minacciate.

Riferimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà