Rumex bucephalophorus

Rumex bucephalophorus
Rumex bucephalophorus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Polygonaceae
Generu Rumex
Nome binuminale
Rumex bucephalophorus
Carl Linnaeus, 1753

Rumex bucephalophorus hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygonaceae.

Descrizzione mudificà

Rumex bucephalophorus hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Polygonaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce di 'ssa pianta sò alterne, lanceulate è prisentanu lati appena ondulati. Sò ancu pruviste di piccule spine annantu à e margine. I fiori di Rumex bucephalophorus sò ragruppati in gaspe dense è sò di culore verde.

Ripartizione mudificà

Rumex bucephalophorus hè originaria d'Europa, ma omu a pò ancu truvà in certe rigione d'Asia è d'Africa suprana. 'Ssa pianta cresce per u più in e pratuline, i campi cultivati è i bordi di stradoni. Hè cunsiderata cum'è una spezia invadente in certe rigione induv'ella pò prestu culunizà i mezi naturali.

Rumex bucephalophorus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia mudificà

Rumex bucephalophorus hè una pianta chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu da maghju à sittembre, è i granelli sò spergugliati da u ventu. 'Ssa pianta hè adattata à cundizione di terre varie, ma priferisce e terre ricche di nutrimenti. Hè ancu capace à tullerà cundizione di sicchina.

Tassonumia mudificà

Rumex bucephalophorus hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Esiste eppuru sinonimi chì sò stati imprudati per designà 'ssa spezia, tali Rumex bucephalophorus subsp. bucephalophorus è Rumex bucephalophorus subsp. canariensis.

Cunsirvazione mudificà

Rumex bucephalophorus hè cunsideratu cum'è una spezia di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Bench'ella possi esse invadente in certe rigione, ùn prisenta micca una minaccia significativa per l'ecusistemi. Eppuru, hè impurtante di surviglià a so prupagazione è di piglià misure di gistione apprupriate s'ellu hè necessariu per evità un impattu negativu annantu à a biodiversità lucale.

Riferimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà