Rogelio Funes Mori (Mendoza, 5 di marzu di 1991) hè un capitanu e ghjucadore di pallò argentinu di CF Monterrey e Argentina. U so fratellu gemellu Ramiro Funes Mori ghjoca à Villarreal CF di a Prima Divisione di Spagna.

WikiLettera
WikiLettera

'Ssu artìculu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

Carriera mudificà

Club de Fútbol Monterrey mudificà

Arrivatu à a scatula regiomontano cum'è rinfurzamentu per l'Apertura 2015. U ghjornu 3 contr'à l'Atlas, Funes Mori hà marcatu u so primu goal è u so primu doppiu cù a squadra di Monterrey. U ghjornu 4 hà marcatu u primu gol ufficiale di un attore di i Rayados in u novu stadiu di Monterrey, u BBVA Bancomer Stadium. In u Clásico Regiomontano, hà sappiutu marcà i Tigres. Tuttavia, i Rayados perderà u scontru cun un score di 3-1.

In a so prima campagna hè stata attaccata cù André-Pierre Gignac in terzu postu in a tabella di gol individuali di l'Apertura 2015 cù 11 gol, scrive gol à media 128.9 minuti in media. Inoltre, hà classificatu u cincuu postu in a tavula d'assistenza cun 5.

À u prossimu torneu, era un pezzu impurtante per Monterrey per uttene u campionariu di Clausura 2016 chì hà marcatu dui gol in a liga per u tìtulu, unu di elli à i Tigres, in una nova edizione di u Clásico Regiomontano chì sta volta u so squadra vincerà cun un puntuatu. 3-1.

A data 4 di l'apertura di u 2016 hà marcatu u so primu hat-trick contr'à u Leone.

In l'Apertura 2017 hà marcatu 12 gol, 6 d'elli in a liga duv'ellu vincìu u subcampionatu cun Monterrey, dopu a caduta in a finale contr'à Tigres per un score globale di 3-2.

Hà vintu ancu a Copa MX in l'edizione 2017 d'Apertura dopu avè scunfittu à Pachuca 1-0 in u BBVA Bancomer Stadium.

À u principiu di u 2019 hà ricunnisciutu u so interessu da esse parte di a squadra di football naziunale messicana da Gerardo Martino.

Malgradu u pocu tempu chì hè statu in a squadra di Monterrey, hè diventatu un favouritu di i fan è unu di i più grandi scorciatori storichi di a squadra.