Rafael Tolói (Glória D'Oeste, 10 di ottobre di 1990) hè un ghjucadore di pallò brasiliani di Atalanta BC. Hè un forte difensore fisicu, assai veloce è bonu per anticipa l'avversariu.

WikiLettera
WikiLettera

'Ssu artìculu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

Atalanta Bergamasca Calcio mudificà

À u São Paulo, Toloi hà una stagione cù 40 apparizioni totale è un scopu marcatu. U 26 d'Agostu 2015, Atalanta hà annunziatu a so compra finale nantu à u situ ufficiale di u club, contru un pagamentu di 5,5 milioni di euro cun bonus in casu di salvezza di Atalanta inclusa.

U 24 di settembre, dopu hà marcatu un capu in a posponzione di a ronda di mid-week contra Empoli. U 16 di Ghjinnaghju di u 2016 marca un propiu scopu in u ghjocu di casa contr'à l'Inter. Marca u primu scopu ufficiale di a stagione 2016-2017 di Atalanta realizendu u momentariu 1-0 in a partita vincuta 3-0 in a terza volta di a Cup italiana da Cremonese, una squadra Lega Pro.

U 22 ferraghju 2018 hà marcatu u so primu goal in a cumpetizione di i club UEFA, in a seconda tappa di a ronda di 32 di l'Europa League, scrivendu 1-1 in casa à Borussia Dortmund, dopu chì i Nerazzurri sò stati eliminati da a cumpetizione.