Phalaris paradoxa
Phalaris paradoxa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Phalaris
Nomu binuminali
Phalaris paradoxa
Anders Jahan Retzius, 1783

Phalaris paradoxa hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni

mudificà

Phalaris paradoxa hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 20 è 80 cm d'altura è pussedi fogli liniari da 5 à 15 cm di lunghezza. I spighi di fiora sò cumpatti è misurani trà 2 è 6 cm di lunghezza. I graneddi sò di piccula taglia è di culori brunu.

Ripartizioni

mudificà

Phalaris paradoxa hè urighjinaria d'Asia cintrali è d'Auropa di l'Estu. Hè oghji prisenti in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Africa suttana. Cresci in i zoni disturbati, i campi cultivati, i bordi di stradonu è i tarreni abbandunati.

Phalaris paradoxa hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia

mudificà

Phalaris paradoxa hè una pianta annuali chì si riproduci par u più par via di graneddi. Cresci in ambienti varii tali i pratulini, i campi cultivati, i bordi di stradona è i terreni abbandunati. 'Ssa spezia hè adattata à cundizioni di sicchina è pò tullarà i terri poveri in nutrimenti.

Tassunumia

mudificà

Phalaris paradoxa hè stata discritta par a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Phalaris brachystachys, Phalaris minor è Phalaris subulata.

Cunsirvazioni

mudificà

Phalaris paradoxa hè cunsidarata com'è una gattiva arba in numarosi righjoni di u mondu. Pò caghjunà prublemi in i culturi fendu cuncurrenza à i pianti cultivati par l'acqua è i nutrimenti. Eppuri, pò ancu essa usata com'è pianta furagera pà u bistiamu. A so capacità à crescia in cundizioni difficiuli difatti una pianta intarissanti par a ricerca annantu à a risistenza à i stress ambiintali. Par via di a so larga ripartizioni è di a so capacità à adattà si à diffarenti ambienti, Phalaris paradoxa ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia in priculu.

Rifarimenti

mudificà
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

mudificà