Persicaria hydropiper

Polygonum hydropiper
Polygonum hydropiper
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Polygonaceae
Generu Polygonum
Nome binuminale
Polygonum hydropiper
Carl Linnaeus, 1753

Polygonum hydropiper hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygonaceae.

Descrizzione mudificà

Polygonum hydropiper hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Polygonaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, pudendu aghjunghje un'altezza da 30 à 90 centimi. E so casce sò lanceolate, di culore verde è misuranu circa 5 à 10 centimi di longu. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi, di culore biancu o rusulatu pallidu, è sò ragruppati in gaspe terminale.

Ripartizione mudificà

Polygonum hydropiper hè originariu d'Europa, d'Asia è d'America suprana. Omu u trova per u più in e zone umite, tale i paduli, e sponde di i corsi d'acqua è e pratuline inundevule. 'Ssa pianta hà ancu statu introdutta in altre rigione di u mondu per causa di a so utilisazione ornamentale.

Polygonum hydropiper hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia mudificà

Polygonum hydropiper hè una pianta adatta à i mezi umiti. Si sviloppa in e terre ricche di materia organica è tullereghja bè l'inundazione timpuranee. 'Ssa spezia hè capace à riproduce si à tempu per via di granelli è di rizomi, ciò chì li permette di culunizà prestu di nuvelle zone. A fiuritura hà locu da lugliu à sittembre, è i granelli sò spergugliati da u ventu è l'acqua.

Tassonumia mudificà

Polygonum hydropiper hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Esistenu eppuru i sinonimi chì sò stati usati in u passatu, tali Persicaria hydropiper è Polygonum hydropiperoides.

Cunsirvazione mudificà

Polygonum hydropiper ùn hè micca cunsideratu cum'è una spezia minacciata. A so capacità à adattà si à sfarenti ambienti è a so larga ripartizione geugrafica li cunferiscenu una certa resilienza faccia à e pirturbazione ambientale. Eppuru, a distruzzione di e zone umite è a frammintazione di l'ambienti ponu avè un impattu negativu annantu à e pupulazione di 'ssa pianta. Hè dunque impurtante di prisirvà 'ssi ecusistemi fragili per assicurà a cunsirvazione di Polygonum hydropiper è altre spezie chì ne dipendenu.

Riferimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà