Percy Liza

calciadore peruvianu

Carlos Percy Liza Espinoza (prununzia: pɛɾki ˈlisa) (natu u 10 d'aprile 2000) hè un calciadore peruvianu. Ghjoca cum'è attaccante è a so squadra attuale hè u Sporting Cristal di a Liga 1 di u Perù.[1]

L'ortografia è a grammatica di 'ssu articulu ùn sò micca currette. Pudete cuntribuisce à ammigliurà le.


Percy Liza
Ghjornu di nascita: 10 d'aprile di u 2000
Locu di nascita: Chimbote, Ancash
Professione: Calciadore
Club: Sporting Cristal

Biugrafia mudificà

Natu è criatu in a cità di Chimbote, à l'età di 16 anni si stabilisce in Lima, induve u Sporting Cristal accunsentì à disciplinallu dopu à u so trasferimentu in a capitale, dopu à una rapida progressione attraversu u Sporting Cristal Club Reserve Team chì si proclama campionu di a Prumuzione. Torneo in 2018, hà fattu u so debut ufficiale cù a prima squadra à l'età di 18 anni, in April 2019. Dopu à esse propensu à ferite à principiu di a so carriera, hà stallatu per un'altra stagione in a riserva righjunghjendu u campiunatu duie volte quellu annu. L'annu dopu si stabilisce cum'è un ghjucadore fundamentale per u club, ottennu u so primu titulu prufessiunale in a stagione 2020, durante a quale cù u Sporting Cristal serà campionu di u torneu. Una stagione più seguita, in quella chì Liza hà sappiutu vince. u Torneo d'Apertura, a Copa Bicentenaria è saria proclamatu subcampione di u torneu.[1]

Zitiddina mudificà

 
Chimbote (Ancash), a cità induve Percy Liza hà crisciutu.

Carlos Percy Liza Espinoza hè natu in Chimbote, in u dipartimentu di Ancash.Percy hà crisciutu in una famiglia cristiana è in una casa cù cundizioni mediu, hà cuminciatu à spiccà trà i so cumpagni di squadra in a José Gálvez FBC Soccer School, u so primu club. è induve hà travagliatu. Hà avutu Paolo Guerrero è Karim Benzema cum'è idoli.[2] In u 2014, hè diventatu parte di u José Olaya Sports Club, quellu stessu annu hà cuntinuatu a so carriera à u Centru di Training di Chimbote.Liza hè diventatu parte di l'Accademia SiderPerú in 2015 L'annu dopu, ellu Cuntinuà a so carriera di ghjuventù à l'Università di San Pedro finu à a stagione dopu, dopu avè ghjucatu per a Regione Ancash in un Torneo Regiunale, disputendu a tappa finale in Puente Piedra. In 2017, l'area di scouting di u cast Celeste hà fattu una prova per firmà per u Club Sporting. Cristal è divintò parti di u club in Lima, a capitale peruviana, avè da spustà solu è alluntanassi da a so famiglia.[1]

Quandu u trasferimentu era cumpletu, hà cuminciatu u so novu viaghju in a disciplina di u club di Lima à partesi da a stagione 2018. Gallardo, Rafael Lutiger è Diego Soto, psicologi, tutori persunalizati chì l'anu guidatu in i so studii è i medichi chì anu osservatu u so crescita fisica, chì hà cuntribuitu à a so furmazione cum'è persona è cum'è footballer. Percy Liza hà da ottene u campiunatu duie volte cù a squadra di riserva (2018 è 2019) è saria unu di i scorers di e cantera.

Traiettoria mudificà

Club Sporting Cristal mudificà

 
Sporting Cristal

Debut è primi anni (2019-2021) mudificà

U so grande sviluppu di football hà finitu per guidà à ghjucà i so primi minuti cù a prima squadra u 30 di ghjennaghju di u 2019, in una partita amichevule contr'à Emelec, tandu entrenatu da Ismael Rescalvo, à u George Capwell Stadium. U 3 di ferraghju, hè statu convocatu ghjucà un altru amichevule, sta volta contr'à l'Academia Cantolao per u Día de la Raza Celeste.

À u principiu di aprili, Liza hà firmatu u so primu cuntrattu prufessiunale cù u club per l'anni 2. Claudio Vivas hà fattu u debut in una partita ufficiale contr'à Ayacucho FC, à l'Estadio Ciudad de Cumaná u 6 d'aprile 2019. À diciottu anni, dece. mesi è vintisi ghjorni, essendu unu di i ghjucadori in casa à debutà in Prima Divisione, u 22 di maghju, hà fattu u so debut in a Copa Sudamericana contr'à l'Unione Spagnola ; in ogni modu, per a seconda tappa hè statu separatu per indisciplina.Hè fattu u so primu gol ufficiale contr'à u Club Universitario di Deportes, in a settima ghjurnata di u campiunatu di a Liga u 20 di nuvembre di u 2020. U 12 di dicembre, u Sporting Cristal hà ghjucatu a seconda tappa. i Play-off di a Liga 1 contr'à Ayacucho FC induve Liza hà marcatu l'ultimu gol assicurendu u passaghju di a squadra à a finale.Questu era, dopu à ghjucà a finale contr'à Universitario, u primu titulu di a stagione chì hà vintu cù a squadra celeste.

À u principiu di u 2021, Liza hà rinnuvatu u so cuntrattu cù u club celeste per duie stagioni, ma hà avutu una participazione discreta in a Fase 1. U 6 di maghju, hà fattu u so debut in a Copa Libertadores contr'à Rentistas, un partitu chì hà patitu. una ferita, nantu à i so ghjinochji, dopu à una scarsa prestazione finu à a mità di l'annu, Liza hà ghjucatu unu di i so migliori partiti à l'iniziu di a Fase 2, marcatu un gol di testa è fomentendu una penalità per a so squadra in una vittoria 4-2 annantu à Cantolao. U 27 di lugliu, Liza hà vintu u so secondu titulu in u football peruvianu, a Copa Bicentenaria, dopu avè marcatu dui gol in a vittoria di Cristal 2-1 contr'à Carlos A. Mannucci, cù sta vittoria si qualificà per a Super Cup. Peruana 2022. U 14 di lugliu. Seria chjave in a vittoria fora di l'Arsenal de Sarandí per a Copa Sudamericana. A so squadra andava à a prossima volta di u torneu induve serà eliminata da Peñarol in un risultatu globale 4-1. U 23 d'aostu hà marcatu un gol. sopra Cusco FC 4-1 U prossimu scopu hè statu rializatu u 27 d'Aostu, in una vittoria 1-0 annantu à FBC Melgar. Ghjorni dopu, u 17 di sittembri, marcarà un gol in una vittoria 6-1 annantu à l'Università Tecnica di Cajamarca. segna un gol in una sconfitta 1-3 contr'à Mannucci. Liza riapparissi cù una participazione maestra, puntuendu è assistendu in a vittoria contr'à Binacional per 4 à 3. In a penultima volta di a Fase 2, Liza averebbe una bona prestazione in a vittoria 3-1 nantu à Alianza Lima; in ogni modu, abbandunò u campu in u dulore è hè statu sustinutu per a finale naziunale un mesi dopu. Percy Liza hà da ghjucà a finale contr'à u Club Alianza Lima induve hà vintu subunitu cù Cristal dopu avè persu 1-0 in generale.Dopu una bona stagione. ricivutu u premiu Revelation Player è saria sceltu in l'undici ideali di a Liga 1, hè statu ancu elogiatu da Paolo Guerrero.Liza dopu à finisce a staghjoni u so valore quintuplicatu, essendu l'interessu di parechji clubs è Dopu esse in vacanze in Europa, ellu Andò direttamente in Belgio per vede un match d'Anderlecht in Bruxelles contr'à a squadra Zulte Waregem induve era accantu à u so rappresentante, per ciò chì diversi media in quellu paese sustenevanu chì puderia esse una scumessa nantu à a squadra belga; u so compatriota, Andrés Mendoza, hà dichjaratu. chì u ghjucatore deve esse capace di lascià u so club, adattà è stà in Auropa, hà dettu ancu chì u so stilu di ghjocu facia faciule per ellu adattà à u football belga.

Sviluppu è performance in u Perù (2022-presente) mudificà

 
La Florida

Dopu a speculazione cù u club belga, Liza hà da cuntinuà in u club di Lima per via di questu hà unitu à a pre-stagione in Florida. Liza seria chjamatu per ghjucà un amichevule contr'à u Reserve Team, à quellu tempu guidatu da Jorge Cazulo, partita induve ellu seria. un participante chì hà marcatu un gol in una vittoria di 7-0. U so prossimu gol in a pre-stagione hè stata marcata in una vittoria 2-1 nantu à u Deportivo Municipal à l'Alberto Gallardo Stadium. Ghjorni dopu, u 22 di ghjennaghju, marcava un gol in a vittoria. sur l'Academia Cantolao par 1-0.

Dopu à i risultati poveri durante e prime date di a liga, Liza avissi da participà à a vittoria 3-2 contr'à l'Università Tecnica di Cajamarca, puntuendu è assistendu per a quarta data di a Liga 1. Prima di a so prima classica di a stagione, Liza hà ricunnisciutu chì "Ci hè un prublema pendente cun elli". Percy hà da ghjucà in a vittoria 1-0 contr'à u Club Alianza Lima. In u ghjocu dopu, marcarà un gol in u draw 2-2 contr'à l'Academia Cantolao. U striker hà ricunnisciutu chì a cumplessità di A Liga 1 hà aumentatu quandu ogni squadra hà tornatu à a so sede, ancu s'ellu ùn l'impedisce micca di aspirà à cullà à i primi posti cù a prima squadra, mintuendu: "Avà, cù u torneu decentralizatu, hè più duru". ghjucà u so 50esimu partitu contr'à CR Flamengo per a Copa Libertadores, un partitu chì hà finitu in scunfitta.In u prossimu partitu per a fase di gruppi, Liza seria criticatu per i so gol mancati contr'à l'Università Cattolica, seria ancu implicatu in u partitu. Penalità cuntruversata chì portaria à a vittoria di a squadra cilena.Riturnendu à u torneu lucale, Percy hà da ghjucà in a vittoria 6-4 contr'à u Deportivo Municipal, essendu u partitu cù u più gol di a stagione.Secunnu i media lucali, Liza avia avutu. ùn hà micca fattu bè per parechji partiti per via di un ligeru fastidiu chì l'impedisce di fà u so megliu.

Prufilu di u ghjucatore mudificà

Stile di ghjocu mudificà

Una volta cunzidiratu unu di i migliori ghjucadori di u Peruviu, Liza hè un futbolista versatile chì pò ghjucà in diverse pusizioni in a prima fila, dopu avè ghjucatu cum'è winger è centru-forward per u so club, ancu s'ellu hà dichjaratu in entrevista chì u so rolu preferitu hè l'attaccu. centru avanti daretu à l'attaccanti. Elogiatu per u so ritmu, e cumpetenze tecniche, a visione, è a so capacità di creà chances per i so cumpagni di squadra cum'è un ghjucadore avanzatu.

Liza hè stata qualificata da Roberto Mosquera cum'è un "grande talentu di football". U so talentu è e prime prestazioni per u Sporting Cristal in u 2021 l'anu ancu purtatu à esse paragunatu à Kylian Mbappé in i media.Attaccante versatile, Liza ghjoca spessu cum'è ali è hè capace di ghjucà nant'à i dui fianchi, per via di a so capacità cù i dui. Hè capaci di taglià in u centru cù u so pede drittu più forte da l'ala manca, è hè ancu capaci di creà l'uppurtunità è furnisce l'assistenza à i cumpagni di squadra da a diritta per via di a so visione. à a so cumpusizioni, a fini clinica è l'ochju per u scopu. Un ghjucatore altamente qualificatu, Liza hè ancu cunnisciuta per a so eccellente capacità di dribbling, è ancu per a so accelerazione esplosiva, agilità, rapidità di pede è creatività quandu hè in pussessu di u ballò, cum'è dimustratu per u so usu di finte elaborate, passi di saltu o cambiamenti bruschi di u ballu. ritmu o direzzione per batte l'avversari in situazioni unu-à-unu. Malgradu a so figura alta è robusta, hè ancu un ghjucadore atleticu, dotatu di forza fisica.

Un attaccante creativo, abile, rapidu, agile è prolificu, chì hè bonu in l'aria è capace di ghjucà fora di e spalle di l'ultimu difensore, Liza hè statu un puntu di riferimentu d'immensu talentu, forza è un finitore putente da l'internu di a casella cù i dui. pede, è ancu a so testa, malgradu esse naturalmente destra.Un n ° 9 atipicu, ancu s'ellu hè di solitu dispiegatu cum'è un centru-forward è pò operà cum'è un striker, Liza hè ancu capaci di ghjucà diverse altre pusizioni offensive, è hè hà utilizatu nantu à l'ala, o ancu cum'è un playmaker daretu à u striker principale, sia in u rolu numeru 10 cum'è midfielder attaccu o cum'è un prufondu avanti. In più di u so goalscoring, Liza hè cunnisciutu per a so dispusizione è a capacità di abbandunà. pusizioni più profonde o più larghe, è sia ghjucatu cù i midfielders o utilizendu a so forza è a so capacità tecnica per mantene a palla in u scopu per furnisce aiutu à i so cumpagni di squadra, per cortesia di a so visione, creat l'attività, i passaghji è l'ochju per u ballu finali; Per via di u so stile di ghjocu, hè statu qualificatu cum'è "rapidu è agile" in i media. Al di là di e so qualità individuali, hè ancu un ghjucadore di squadra di travagliu duru, ben tondu, cunnisciutu per i so cumminazzioni creativi, in particulare cù i footballers. Paolo Guerrero et Jefferson Farfán.

In più di e so cumpetenze tecniche, Liza hè ancu assai apprezzata per u so ritmu eccellente è u cuntrollu strettu di u ballu quandu dribbling, è ancu per u so eccellente muvimentu, intelligenza tattica, è capacità di batte a linea difensiva facendu attaccà corse in u spaziu sia in u spaziu sia fora. U footballer Danilo Carando hà indicatu u so ghjocu da l'esternu, unu à unu è u so biotipu cum'è bonu, palesendu un gran futuru per ellu.

Statistiche mudificà

Clubs mudificà

 

Aghjurnatu u 16 d'aprile di u 2022.

Club Div. Stagione Liga Tazze[decimal 1] Internaziunale[decimal 2] Totale[decimal 3] A mità

marcatore

Part. Goles Asist. Part. Goles Asist. Part. Goles Asist. Part. Goles Asist.
Sporting Cristal
 
Perù
1.ª 2019 2 0 0 - 1 0 0 3 0 0 0,00
2020 8 2 1 - - 8 2 1 0,25
2021 23 6 5 3 2 1 5 0 0 31 8 6 0,28
2022 8 2 1 - 2 0 0 10 2 1 0,33
Total club 41 10 7 3 2 1 8 0 0 52 12 8 0,24
Total carrera 41 10 7 3 2 1 8 0 0 52 12 8 0,24
  1. Include dati da u Perù: Cup Bicentennial (2021)
  2. Include dati da Copa Sudamericana (2019/21) è Copa Libertadores (2021/22).
  3. Ùn include micca dati di partita amichevule.

Fonti mudificà

'Ss'articulu pruveni in parti o in tutalità da l'articulu currispundenti di a wikipedia in spagnolu.

Rifarenzi mudificà