Kickboxing ghjapponese

(Reindirizzamentu da Oriental kick-boxing)

A kickboxing ghjapponese hè chjamatu in inglese Oriental kickboxing. Pà varunque, u termini "kickboxing" sarebbe statu invintatu, in Giappone, in l'anni 1950 da esparti di karate chì hannu bisognu di cunfruntà si incù cuntattu tutali.

Kick-boxing incù prese è colpu di ghjinochjiu

In u 1958, un praticanti di kick-boxing di l'epuca hè lu di lingue urientali, u birmanu Maung Gyi allievu di esparti di bando in Birmania è ancu di u grandi espartu di karate, Gogen Yamaguchi dettu "u gattu". Maung Gyi cumbatte in Giappone sottumente differenti nomi è face cunnisce u pugilatu birmanu (lethwei) in occasione di i turnei di kick-boxing giappunese.

Pà altri, u kick-boxing giappunesi sarebbe statu invintatu dopu i giochi olimpici di 1964, da l'organisatori di cumbattimenti Osamu Noguchi, pà disignà una versione giappunese di u Muay Thai (u pugilatu tailandese). Quissu in viaghju di studiu in i paesii di u sud-est asiaticu si ispirò à ciò chì vedeva annantu à i ring tailandesii. Pocu durata dopu, grazie à l'entusiasmu di Kenji Kurosaki adeptu di Kyokushinkai (forma di Karate chì auturisa i cuntatti) nasceva u kick-boxing giappunesi (un pugilatu induve u regulamentu parmetteva di culpisce à calci, di pugnu, di ghjinochjiu è di ovitu, parmettu di varunque pruiezioni di judo). Noguchi cerca un nomu americanu pà ista nova disciplina facile di ricurdà e poi fù u successu immediatu di u kick-boxing. Dopu ave creatu u so solu stili di cumbattimentu, Kenji Kurosaki realizzò un celebri campu di allenamentu, in u 1969, u Mejiro-Gym di Tokiu. Quissu ultimu deviendre u pionner di u kick-boxing di l'anni 1970. Ebbe pà alunnii di i praticanti rinuminati cum'è Akio Fujihira, Toshio Tabata, Yoshiji Soeno, u francesi Patrick Brizon, l'olandesi Jan Plas (celebri allenatori olandese) è u brillanti Toshio Fujiwara (leghjenda di u kick-boxing giapponese, incù 129 vittorie). Duranti i primi anni, i kick-pugili giappunesii vinivanu direttamente da u Kyokushinkai.

A forma di kick-boxing più mediatica di u mondu hè quella praticata in occassione di u turneu famosu di u "K-1" chì riunisce i migliuri cumbattenti di a pianeta. Hè Kazuyoshi Ishii, fondatori di unu stili di karate chì hà invintatu. In particulare, iste norme di kick-boxing chjamate "K-1 rules" o "oriental rules" hè statu decrecatu in Giappone di esparti di karate.

Vede ancu mudificà

Ligami esterni mudificà

Sources mudificà

  • Alain Delmas, 1. Dictionnaire encyclopédique de la boxe et des autres boxes, Amiens, 1981-2005 - 2. Lexique de combatique , Ligue Midi-Pyrénées, Toulouse, 1975 (in francese)

Governing Bodies mudificà

Governing Body Website
World Association of Kickboxing Organizations (W.A.K.O) http://www.wakoweb.com
World amateur sport Kickboxing Organization (W.A.S.K.O.) http://www.dovuscu.com/
International Kickboaxing Board of Control (IKBC) http://www.ikbc.org/
The World Kickboxing & Karate Association (W.K.A.) http://www.kickboxing-wka.co.uk/ Archiviu 2017-06-14 at the Wayback Machine
World Kickboxing Network (W.K.N.) http://www.worldkickboxingnetwork.com/ Archiviu 2022-03-09 at the Wayback Machine
World Kickboxing Union (W.K.U.) http://www.wku-kickboxing.com/ Archiviu 2010-12-30 at the Wayback Machine
World Kickboxing Federation (W.K.F.) http://www.wkfkickboxing.com
International Kickboxing Federation (IKF) - Prof & Amateur Kickboxing http://www.ikfkickboxing.com
World Federation of Kickboxing (WFK) http://www.wfk-gov.com
Professional Kickboxing Association (P.K.A) http://www.pkakickboxing.com/