Anagallis foemina
Anagallis foemina
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Ericales
Famiglia Primulaceae
Generu Anagallis
Nome binuminale
Anagallis foemina
Philip Miller, 1768

Anagallis foemina hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Primulaceae.

Descrizzione mudificà

Anagallis foemina hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Primulaceae. Si distingue da e so fiurarelli di culore turchinu vivu o qualchì volta rusulatu, chì si spannanu d'istate. E casce di 'ssa pianta sò opposte, ovale è di culore verde chjaru. Misura di regula trà 10 è 30 centimi d'altezza.

Ripartizione mudificà

L'Anagallis foemina hè originaria d'Europa, ma si hè ancu sparta in altre rigione di u mondu, in particulare in America suprana è in Australia. Omu a trova per u più in e pratuline, i campi cultivati, i bordi di stradoni è i terreni abbandunati. 'Ssa pianta hà una grande capacità d'adattamentu è pò cresce in terre varie, da a rena à l'arzilla.

Anagallis foemina hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia mudificà

L'Anagallis foemina hè una pianta annuale, ciò chì significheghja ch'è ella cumpletta u so ciculu di vita in un annu solu. Si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu o da l'animali. I fiori di 'ssa pianta sò ermafroditi, vale à dì ch'elli pussedenu à tempu organi masci è femini. Sò impullinati da l'insetti, tali l'ape è e farfalle.

Tassonumia mudificà

L'Anagallis foemina appartene à u generu Anagallis, chì ragruppa parechje spezie di piante erbacee. À u livellu tassunomicu, 'ssa pianta hè classificata in a famiglia di e Primulaceae.

Cunsirvazione mudificà

L'Anagallis foemina hè cunsiderata cum'è una pianta cumuna è largamente sparta. Ùn hè micca attualmente minacciata è ùn face micca l'ogettu di misure di cunsirvazione particulare. Eppuru, hè impurtante di prisirvà u so ambiente naturale, in particulare e pratuline è i terreni abbandunati, cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà