St. Joseph Higher Secondary School , cunnisciutu ancu SJC, hè una scola secundaria cattolica americana in Asad Gate, Mohammadpur, Dhaka, Bangladesh, cunsiderata da alcuni cum'è unu di i più grandi culleghji in Bangladesh . [1] [2] In 2023, San Ghjiseppu hè statu premiatu u gradu "A +" da u guvernu di Bangladesh . [3] [4] Hè una scola mono-ed (picciotti) chì offre educazione da a terza scola à a dodicesima, cù allievi in media da 8 à 18 anni. A scola hè una scola unicu turnu (mattina) cù più di dui mila studienti. In u 1965, u liceu si trasferì à a storica Asad Gate vicinu à Jatiya Sangsad Bhaban sottu a ghjuridizione di u Mohammadpur Thana, è hè stata dedicata à San Ghjiseppu, u babbu di Ghjesù Cristu, essendu chjamatu St. Joseph Higher Secondary School.

Dopu à l' indipendenza di u Bangladesh, hè stata cambiata da l'inglese à u mediu bengali basatu in u Curriculum Naziunale.Attualmente, l'inglese è u bengalese sò usati per l'insignamentu finu à u livellu secundariu superiore. [5]Cum'è u nome di a Scola Superiore San Ghjiseppu suggerisce, l'educazione furnita da a scola hè à u livellu secundariu superiore.Ogni annu, circa 650-700 studenti graduate da a so sezione di u Secundariu Superiore è 170-180 studienti da a sezione di a scola secundaria. I studienti di sta istituzione sò cunnisciuti cum'è " Josephite ".

A scola hà u so propiu campu di ghjocu, campu di basketball, campu di volleyball, campo di badminton è tennis di tavola .

Note mudificà

  1. (EN)
  2. (EN)
  3. "7 colleges secure A-plus". bangladeshpost.net.
  4. (EN)
  5. (EN)