U lavu di Melu
Tipu {{{tipu}}}
Cumuna Corti
Superficia 6,2
Altitudine 1710 m
Profondezza 16 m
Alimentazione {{{alimentazione}}}
Emissariu Restonica

U lavu di Melu hè un lavu di Corsica. Hè situatu à una altura di 1710 metri. A so prufondezza massima hè 16 metri. In a vicinanza, ci hè dinù u lavu di Capitellu (1930 metri). A so superficia hè 6,2 ettari. Hè cutratu 5 o 6 mesi per annu. Hè in u lavu di Melu ch'ella nasce a Restonica.

U lavu di Melu hè u più friquentatu è u più visitatu di i lavi di Corsica. D'istate, ci sò 50000 visitadori.

U lavu di Melu hè situatu annantu à a cumuna di Corti, com'è u lavu di Capitellu, un lavu di Ninu, u lavu di Goria è u lavu di U Rinosu.

Itinerariu mudificà

Da Corti, si esce in a dirizzione di a Restonica, annantu à u stradone dipartimentale D623. Si và sin'à i Pacciali di e Gruttelle. Si suvita dopu, durante un'ora u stradellu chì và à u la vu di Melu. Si ghjugne prima à l'anziani pacciali di Melu. Si varca dopu una vadina eppò si ghjugne à un'alziccia. Dopu ci hè un bivviu è dui itinerarii sò pussibuli per andà sin'à u lavu. Per u prima itinerairu, si ghjugne à u lavu dopu à esse passatu per un locu induv'ellu ci hè dui scale metalliche. Incù u secondu itinerairu, si varca a Restonica.

Ligami mudificà


I lavi di Corsica

Grande Lavu d'Oru - Lavu d'Alzeta - Lavu d'Argentu - Lavu di A Muvrella - Lavu di Bastani - Lavu di Bracca - Lavu di Capitellu - Lavu di Cavacciole - Lavu di Crenu - Lavu di Galeria - Lavu di Goria - Lavu di l'Oriente - Lavu di Lavigliolu - Lavu di Melu - Lavu di Niellucciu - Lavu à Ninu - Lavu di Pozzolu - Lavu di Rina - Lavu di Rinella - Lavu di San Ciprianu - Lavu di Scapucciole - Lavu di Sorbi - Lavu di U Ceppu - Lavu di u Cintu - Lavu di u Lancone - Lavu di U Rinosu - Lavu di U Rotondu - Lavu di Vitalaca - Lavu Maggiore - Picculu Lavu d'Oru -