U Karambit hè apparsu nantu à l'isule malasiane intornu à u 14u seculu (e prime immagini di stu cultellu datanu di questu periodu). A so invenzione hè attribuita à a ghjente di Minangkabau, chì hà adupratu cultelli di sta forma in battaglie cù altre nazioni. Inoltre, per via di a so forma, u kerambit era ideale per rimuovere è trattà a pelle di l'animali.

Descrizzione mudificà

Ci hè parechje versioni di l'apparizione di Karambit. Una prima legenda hè ligata à a guerra trà l'abitanti di Minangkabau è l'abitanti di l'isula di Java, in Indunesia. Sicondu ella, i saggi di duie nazioni beligeranti decidenu micca di sterminà i so populi, ma di risolve a disputa per un duellu trà i dui migliori bufali da ogni parte. I Ghjavanesi guidanu tandu una bufala tamanta in battaglia. I Minangkabau cunducenu una bufala assai chjuca à e corne di cui si occupanu di attaccà strani cultelli curvati. Durante a lotta, u picculu bufalu piglia u so avversariu tamantu per a mamma è si precipita per ghjunghje à a so mammella. E lame strappanu u ventre di u bufalu giavanese è a ghjente di Minangkabau vince a battaglia.

Una altra versione cuntene l'apparizione di karambit à a lotta di galli, chì hè assai populare in Malesia. I speroni attaccati à e zampe di galli da alcuni urganizatori di lotta averianu servutu di mudelli per futuri cultelli di cumbattimentu.

Da vede dinù mudificà