Hypecoum procumbens
Hypecoum procumbens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Ranunculales
Famiglia Papaveraceae
Generu Hypecoum
Nome binuminale
Hypecoum procumbens
Carl Linnaeus, 1753

Hypecoum procumbens hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Papaveraceae.

Descrizzione

mudificà

Hypecoum procumbens hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Papaveraceae. Si caratterizeghja da a so piccula taglia, aghjunghjendu di regula trà 10 è 30 centimi d'altura. I so piccioli sò smilzi è ramificati, incù foglie alterne è frastagliate in lobi stretti. I fiori di Hypecoum procumbens sò di culore giallu pallidu, incù quattru petali disposti in croce. U fruttu hè una capsula ovoida cuntinendu numerose granelli.

Ripartizione

mudificà

Hypecoum procumbens hè originariu d'Europa è d'Asia occidentale. Omu u trova per u più in e pratuline asciutte, i prati calcarie è l'arici di fureste. 'Ssa pianta hè prisente in parechji paesi, in particulare in Francia, in Spagna, in Italia, in Grecia, in Turchia è in Iranu.

Hypecoum procumbens hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia

mudificà

Hypecoum procumbens hè una pianta annuale chì fiurisce di regula da maghju à lugliu. Si riproduce per u più da i so granelli, chì sò spergugliati da u ventu. 'Ssa spezia hà una crescita rapida è pò culunizà prestu nuvelli ambienti. Hè adattata à i terre calcarie è priferisce e zone assuliate. Hypecoum procumbens hè ancu una pianta melifera, attirendu l'ape è altri insetti inamacatori.

Tassonumia

mudificà

Hypecoum procumbens hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Hypecoum erectum, Hypecoum linariifolium è Hypecoum procumbens var. erectum. 'Ssi nomi sò stati usati in u passatu per designà variazione di 'ssa pianta, ma sò avà cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione

mudificà

Hypecoum procumbens hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. Misure di cunsirvazione sò necessarie per prisirvà 'ssa spezia, in particulare a prutezzione di e pratuline asciutte è i prati calcarii induv'ella si trova. Hè ancu impurtante di sinsibilizà u publicu à l'impurtanza di a prisirvazione di a biodiversità è di promove pratiche agricule durevule per evità a sparizione di Hypecoum procumbens è d'altre spezie vegetale.

Riferimenti

mudificà
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

mudificà