Holcus lanatus
Holcus lanatus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Holcus
Nomu binuminali
Holcus lanatus
Carl Linnaeus, 1753

Holcus lanatus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni mudificà

Holcus lanatus, ancu cunnisciutu sottu u nomu di houlque lanosa, hè una spezia di pianta arbacea di a famiglia di i Poaceae. Pò aghjunghja un'altezza di 1 metru è pussedi fogli verdi è pilosi. I fiora sò aggruppati in spighi è sò di culori biancu o rusulina pallida.

Ripartizioni mudificà

Holcus lanatus hè urighjinariu d'Auropa è d'Asia, ma hè stata intradutta in numarosi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda. Cresci in i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i tarreni abbandunati.

Holcus lanatus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia mudificà

Holcus lanatus hè una pianta vivaci chì si sparghji par u più par via di i so graneddi, ma ancu da i so rizomi. Fiurisci da ghjugnu à aostu, pruducendu spighi di fiora chì sò inamacati da u ventu. I graneddi sò dopu spargugliati da u ventu o l'animali. 'Ssa pianta hè capaci à adattà si à cundizioni ambiintali varievuli, ciò chì li parmetti di culunizà nuveddi ambienti.

Tassunumia mudificà

Holcus lanatus hè stata discrittu pà a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opara Species Plantarum. Hè ancu cunnisciuta sottu à i noma di houlque bianca, houlque piluta o ancu houlque modda. Apparteni à a sottufamiglia di i Pooideae è à u genaru Holcus, chì capisci|cumprendi à l'incirca 20 spezii.

Cunsirvazioni mudificà

Holcus lanatus hè cunsidarata com'è una pianta invadenti in certi righjoni di u mondu, in particulari in America subrana è in Australia. Pò concurrencer i spezii indigeni è mudificà l'ecusistemi. Eppuri, hè ancu usata com'è pianta fourragère pà u bistiamu è com'è pianta urnamintali in i giardini. A so cunsirvazioni dipendi dunqua di u so utilisazioni è di a so gistioni in i diffarenti mezi induva edda hè prisenti/prisentu/prisenti/prisenta/prisenti.

Rifarimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà