Erigeron annuus
Erigeron annuus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Asterales
Famiglia Asteraceae
Genaru Erigeron
Nomu binuminali
Erigeron annuus
Carl Linnaeus, 1753

Erigeron annuus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di l'Asteraceae.

Discrizzioni

mudificà

Erigeron annuus hè una pianta arbacea appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Si distingui par via di u so picciolu rittu è ramificatu, pudendu aghjunghja un'altezza da 30 à 90 centimi. I so fogli sò lanceulati, dintati è disposti di manera altirnata longu à u picciolu. I fiora di 'ssa spezia sò di piccula taglia, incù pitali bianchi o rusulini è un cori giaddu. Sò ragruppati in capulini, furmendu un'infiuriscenza carattaristica.

Ripartizioni

mudificà

Erigeron annuus hè urighjinariu d'America subrana, ind'eddu hè largamenti spartu. Omu u trova par u più in i pratulini, i campi, i bordi di stradonu è i zoni disturbati. 'Ssa pianta hà ancu statu intradutta in altri righjoni di u mondu, in particulari in Auropa, ind'si hè naturalizata in certi righjoni.

Erigeron annuus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia

mudificà

Erigeron annuus hè una pianta annuali, ciò chì significheghja ch'edda cumpletta u so ciculu di vita in una sola staghjoni di crescita. Si ripraduci par u più par via di graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura di 'ssa spezia hà locu da ghjugnu à sittembri, attirendu numarosi insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli. I graneddi prudutti da Erigeron annuus sò lebbii è poni faciuli essa traspurtati annantu à longhi distanzi.

Tassunumia

mudificà

Erigeron annuus apparteni à u genaru Erigeron, chì ragruppa numarosi spezii di pianti arbacei. Certi sinonimi di 'ssa spezia sò Conyza annua è Erigeron strigosus var. annuus. Esistini dinò parechji sottuspezii è varietà di Erigeron annuus, chì prisentani variazioni in a so apparenza è a so ripartizioni giugrafica.

Cunsirvazioni

mudificà

Erigeron annuus hè cunsidaratu com'è una spezia cumuna è largamenti sparta. Bench'è eddu possi essa cunsidaratu com'è una gattiva arba in certi culturi, ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistemi furniscendu di u cibu è un ambienti par numarosi insetti inamacatori. Eppuri, com'è par numarosi spezii vegetali, a distruzzioni di u so ambienti naturali è l'usu eccessivu di pisticidii poni custituiscia una minaccia pà a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunqua escinziali di metta in campu i misuri di cunsirvazioni pà prisirvà 'ssa spezia è mantena a biudiversità di l'ecusistemi ind'edda si trova.

Rifarimenti

mudificà
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

mudificà