Bromus alopecuros
Bromus alopecuros
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus alopecuros
Jean Louis Marie Poiret, 1789

Bromus alopecuros hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni mudificà

Bromus alopecuros hè una spezia di pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Poaceae. Misura trà 20 è 80 cm d'altura è pussedi fogli liniari da 5 à 20 cm di lunghezza. I spighetti, chì sò l'infiuriscenzi di a pianta, sò disposti in gaspi leni è misurani trà 2 è 5 cm di lunghezza. I fiora sò ermafruditi è ani un culori andendu da u verdi à u viulettu.

Ripartizioni mudificà

Bromus alopecuros hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia uccidentali. Hè prisenti in a maiò parti di i paesi auropei, è ancu in Turchia, in Iranu è in Iraccu. Hà ancu stata intradutta in America subrana, induva edda hè cunsidarata com'è una pianta invadenti.

Bromus alopecuros hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia mudificà

Bromus alopecuros hè una pianta annuali chì si ripraduci par via di i so graneddi. Fiurisci da maghju à lugliu, pruducendu picculi graneddi chì sò spargugliati da u ventu. 'Ssa spezia prifirisci i terri ricchi di nutrimenti è l'ambienti aparti tali i pratulini, i campi è i bordi di stradonu.

Tassunumia mudificà

Bromus alopecuros hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hè stata classificata in u genaru Bromus, chì ragruppa circa 160 spezii di pianti arbacei.

Cunsirvazioni mudificà

Bromus alopecuros ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Eppuri, par via di a so capacità à diffonda si prestu è à culunizà ambienti novi, pò divintà una pianta invadenti è nocia à a biudiversità lucali. Hè dunqua ricumandatu di surviglià a so prisenza è di limità a so prupagazioni in i zoni induva edda ùn hè micca indigena.

Rifarimenti mudificà

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti mudificà

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti mudificà