U Sporting Club Bastia cumunimenti abbreviate a SC Bastia o SCB, è una squadra di pallò corsu di a cità di Bastia, fundata in u 1905 da Hans Ruesch.

Bastia
Nome completu Sporting Club di Bastia
Cugnome I Turchini
Fundatu 1905
Stadiu Stadiu Armand Cesari
Capacità 16,480
Presidente Claudiu Ferrandi
Allinatori ?
Leca Ligue 2
2021./22. 12., Ligue 2
Team colours Team colours Team colours
Team colours
Team colours
 
Domiciliu
Team colours Team colours Team colours
Team colours
Team colours
 
Esteriore
Stu stagione 2015-2016

Dui tituli Leca in Francia Ligue 2, un Coupe de France, un Cup Intertoto, un titulu di Scacchi National, un Barabattule di pietà è na participazzioni a lu finale di Cup UEFA su Sei de la culture più successu è accanusciutu cchiù assai di u pallò corsa.

A squadra ghjoca in sfarente tappe di a cità di i so criazioni finu à u 1932, quannu fu lu primu Stadiu Armand Cesari (Stadiu Dr. Luciani da a so inaugurazzioni).

A squadra hè dapoi ghjennaghju di u 2010, sott'à a presidenza di Pierre-Marie Geronimi. A prima squadra, guidatu da François Ciccolini, evolving in Ligue 1 di u prigiuneru 2015/2016.

Storicu mudificà

Esiste dipoi u 1905 è hè statu creatu da un svizzeru. A pocu à pocu a squadra bastiaccia hà da piglià a suprana nantu à l'altre squadre isulane. Cullatu in prima divisione francese in u 1968, u SCB hà da scrive e più belle pagine di a so storia in l'anni 70. Ghjunghje in finale di cuppa di Francia contr'à Marseglia è perde 2 à 1 in u 1972. L'annu dopu ghjoca a cuppa d'Auropa (eliminazione contr'à l'Atlético Madrid à u primu giru).

Ma u Sporting Étoile Club de Bastia si face scopre da l'Auropa sanna quand'ellu riesce à andà in finale di a cuppa di l'UEFA innù a stagione 1977-78. Innù u so picculu Stadiu di Furiani, i turchini riescenu à eliminà u Sporting di Lisbona, Newcastle, Torinu, Iena è i Grasshoppers di Zurigu. In finale serà battutu da u PSV Eindhoven. Cunduttu da u grande Claude Papi, s'hè fattu cunnosce è hà surpresu l'Auropa sana di u ballò cù u so ghjocu spetaculare è generosu.

U SECB vince a cuppa di Francia in u 1981, battendu à Saint Étienne.

Da vede dinò mudificà

Liami mudificà